Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ESPANYOLISME
L’espanyolisme s’obsessiona amb Cardedeu

Aquesta setmana el poble de Cardedeu ha centrat l’atenció de diversos col·lectius espanyolistes com la cadena de televisió 13TV, el Partit Popular i grups ultradretans (que fins i tot han convocat actes de "desgreuge" cap a Felip de Borbó després que es cremés una imatge seva a Cardedeu)

06/06/2014 Política

Aquesta setmana el poble de Cardedeu ha estat un dels blancs predilectes de les ires espanyolistes. Si el mes passat els atacs espanyolistes es van centrar gairebé exclusivament en el mural independentista, aquesta setmana han estat més variats. 

Tot va començar dilluns passat a la concentració republicana convocada davant de l’Ajuntament de Cardedeu  on es va cremar una imatge de Felip de Borbó fet que va ser qualificat d'“injurias  a la corona española” al programa “El Cascabel” (13 TV) on durant uns 20 minuts es va parlar del "peligro que representa la CUP para los ayuntamientos", especialment al d'"Arenis de Munt" (minut 15 del vídeo). La difusió de la notícia de les "injurias a la corona" va provocar que diversos grups ultradretans convoquessin un "acte de desgreuge" per avui divendres davant de tots els ajuntaments de l’Estat.

A més a més d'aquest inicident, ahir el PP de Cardedeu va emetre un comunicat on acusava l’organització Arran de Cardedeu d’impedir la realització del Fòrum Industrial on havia de participar el Conseller Felip Puig i finalment també durant aquesta setmana s’ha denunciat a l’Ajuntament de Cardedeu per no penjar  la bandera espanyola.

Valora
Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  4. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  5. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  6. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  7. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  8. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  9. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  10. "Prou excuses. Els pisos, per viure-hi!"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid