Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sanitat
Lleida aplegarà una manifestació en defensa de la salut pública
03/04/2014 Salut

La Marea Blanca de Lleida, que agrupa professionals i usuaris de la sanitat pública així com diferents col·lectius, han convocat un manifestació pel 26 d'abril en defensa de la sanitat pública i de rebuig a la creació a Lleida d'un ens sanitari únic fora de l'Institut Català de la Salut (ICS). La mobilització es va decidir ahir en assemblea.

També van aprovar iniciar una recollida de signatures en contra de la unificació de la sanitat pública de Lleida sota un únic ens gestor fora de l'ICS. Així mateix, els assistents van reclamar al Govern més transparència i que es tingui en compte la veu dels usuaris i professionals i van criticar l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, pel seu suport a aquest futur ens sanitari.

Abans, un centenar de persones van participar en la concentració que cada dimecres porta a terme la Marea Blanca de Lleida després que el Govern encarregués al Catsalut la unificació sota un únic ens de gestió els centres sanitaris de titularitat pública de Lleida. Amb el soroll de xiulets, olles i cassoles, els assistents han fet sentir la seva veu en contra d'aquest procés que consideren que es tracta d'una "privatització encoberta" i l'inici de la mercantilització de la sanitat pública. Els participants, que es van concentrar davant la seu de Salut a la capital del Segrià, van tallar en dues ocasions el trànsit a la plaça Ricard Viñes.

 

 

Valora
Rànquings
  1. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  2. El 6 d'Octubre de 1934: la lluita per la República catalana
  3. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  5. Plataforma per la Llengua reclama una hora més de català a batxillerat i obre un manifest per recollir suports
  6. La Vall d’en Bas acollirà una jornada sobre la repressió contra el maquis i les estratègies contrainsurgents del franquisme
  7. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  8. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  9. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  10. Catalunya persisteix malgrat els seus polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid