Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Allberament Nacional
Carme Forcadell, la candidata més votada a les eleccions del secretariat de l'ANC

La participació ha estat del 24’1%, 7.296 vots d’un cens de 30.274

13/05/2014 Política
La presidenta de l'Assemblea, Carme Forcadell La presidenta de l'Assemblea, Carme Forcadell

Un total de 7.296 membres de ple dret de l’ANC va participar a les eleccions del Secretariat Nacional de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) del passat 10 de maig.

Així ho confirmen els resultats definitius que ha proclamat la Junta Electoral; que  determinen que l’actual presidenta de l’entitat, Carme Forcadell, ha estat la candidata  més votada amb 6.905 vots. La segueixen l’actual vicepresident, Jaume Marfany, amb 4.835 vots; Ferran Civit, amb 4.821; Ignasi Termes, amb 4.424; i Rosa Alentorn, amb  4.333 vots. Adjuntem el llistat (també es pot consultar a la web) de tots els candidats  de representació nacional i territorial que formaran part del nou Secretariat Nacional.

Un secretariat que es constituirà el dissabte 17 de maig, en un plenari on s’escolliran els càrrecs

 



Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  8. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  9. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  10. Policies? Parlem-ne
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid