Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Allberament Nacional
Carme Forcadell, la candidata més votada a les eleccions del secretariat de l'ANC

La participació ha estat del 24’1%, 7.296 vots d’un cens de 30.274

13/05/2014 Política
La presidenta de l'Assemblea, Carme Forcadell La presidenta de l'Assemblea, Carme Forcadell

Un total de 7.296 membres de ple dret de l’ANC va participar a les eleccions del Secretariat Nacional de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) del passat 10 de maig.

Així ho confirmen els resultats definitius que ha proclamat la Junta Electoral; que  determinen que l’actual presidenta de l’entitat, Carme Forcadell, ha estat la candidata  més votada amb 6.905 vots. La segueixen l’actual vicepresident, Jaume Marfany, amb 4.835 vots; Ferran Civit, amb 4.821; Ignasi Termes, amb 4.424; i Rosa Alentorn, amb  4.333 vots. Adjuntem el llistat (també es pot consultar a la web) de tots els candidats  de representació nacional i territorial que formaran part del nou Secretariat Nacional.

Un secretariat que es constituirà el dissabte 17 de maig, en un plenari on s’escolliran els càrrecs

 



Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  2. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  3. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  4. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid