Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Antifeixisme
Manifestació a Barcelona contra el Feixisme i Racisme

Exigeixen als altres partits i a les institucions que no utilitzin discursos xenòfobs, islamòfobs, o gitanòfobs, i a més a més que no donin ales als discursos de l’extrema dreta en relació a la qüestió nacional i les llibertats sexuals.

21/03/2014 Política
Manifestació a Bacelona contra el Feixisme i Racisme Manifestació a Bacelona contra el Feixisme i Racisme

La plataforma Unitat Contra el Feixisme i el Racisme (UCFR) convoca demà a les 17h a la Plaça Universitat de Barcelona, una manifestació sota el lema “Unim-nos contra el feixisme i el racisme! No volem ultradreta ni aquí, ni a Europa, ni enlloc! Per la convivència en la diversitat”. Una manifestació que forma part d’una jornada internacional contra el feixisme i el racisme, convocada des de Grècia.

La plataforma considera positiva la convocatòria d’una jornada internacional contra el feixisme i el racisme amb l’objectiu d’enfortir l’oposició unitària al racisme i a l’extrema dreta, tant de cara a les eleccions europees com al dia a dia de cada país.

Remarca que és molt important que aquesta jornada "agafi força a casa nostra, ja que sembla que hi haurà diverses candidatures d’extrema dreta a l’Estat espanyol per a les eleccions europees".

Per a la plataforma, el racisme és un problema cada vegada més greu a molt països europeus, així que, tant a les eleccions europees com al debat polític en general, "hem d’exigir als altres partits i a les institucions que no utilitzin discursos xenòfobs, islamòfobs, o gitanòfobs, i a més a més que no donin ales als discursos de l’extrema dreta respecte a la qüestió nacional i les llibertats sexuals".

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  6. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  9. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid