Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
La I-CSC reclama el suport a les mobilitzacions de SomEscola

La Confederació Sindical Catalana (I-CSC) ha realitzat una crida a participar a la convocatòria de Somescola.cat de demà dilluns davant el TSJC

09/02/2014 Educació

Somescola.cat ha convocat una concentració per demà dilluns 10 de febrer, davant el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), a les 18.30h al Passeig Lluís Companys de Barcelona.

Aquesta convocatòria es realitza per respondre als atacs judicials contra la llengua i per defensar el model d’immersió lingüística.

Des de la Confederació Sindical Catalana (CSC) s'ha realitzat una crida a participar-hi per defensar la llengua, el model d'immersió lingüística i la cohesió social.

Defensar el model d’immersió lingüística i cohesió social

Recordem que diverses entitats cíviques i educatives van fer fa pocs dies una crida a la ciutadania per sumar-se a una mobilització unitària que vol reflectir el consens social. En una roda de premsa celebrada a la seu d’Òmnium fa pocs dies, Somescola va defensar el model vigent d’escola catalana en llengua i continguts, rebutjant la judicialització dels usos lingüístics a partir de l'acció individual d'unes famílies.

Somescola també ha demanat a la Generalitat de la CAC que continuï blindant el model d’immersió lingüística, d’acord amb l'aplicació de la normativa vigent, rebutjant frontalment una sentència que vol introduir el castellà com a llengua vehicular.

La coordinadora expressava el seu suport a les institucions catalanes i al conjunt de la comunitat educativa del país. I destacava que posa tots els seus recursos a disposició dels directors dels centres afectats per la sentència del TSJC, encoratjant als consells escolars a sumar-se al clam per defensar una escola catalana de llengua i continguts. Més d’un miler de consells escolars estan adherits al lema de Somescola.cat, “Per un país de tots, l’escola en català”.


Valora
Rànquings
  1. Quan tot falla, no és casualitat
  2. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  3. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  4. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  5. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  6. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  7. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  8. Mirar el món sense oblidar casa nostra
  9. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  10. Declara a Manresa l’activista independentista investigat per les protestes contra Felipe VI a Montserrat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid