Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Transport públic
El govern municipal de Sant Cugat donarà suport a l'augment de tarifes del transport públic
12/02/2014 Política

La CUP mostra la seva sorpresa davant les afirmacions de l'alcaldessa i el posicionament de l'equip de govern de Sant Cugat del vallès relació a la moció del seu grup municipal contra l'augment de preus del transport públic.

La formació independentista els hi resulta del tot incomprensible que l'equip de govern hagi manifestat que votarà en contra de la moció que hem presentat des de la CUP, on es proposen acords com: manifestar el profund desacord i rebuig per l’increment de les tarifes del transport metropolità per l’any 2014 que ha aprovat el Consell d’Administració de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM), reclamar a l’ATM la congelació de les tarifes de transport a les de 2013 o proposar a l'ATM definir, dins de l’exercici 2014, un nou model de tarificació del transport públic que impulsi la demanda i permeti una utilització més flexible del sistema, de forma que s’aconsegueixi un abaratiment dels preus i un tracte preferent per a les persones que es desplacen diàriament per raons de treball (remunerat o de cures), d’estudi o de salut.

Per a l CUP, les declaracions de l'alcaldessa confirmen que la possibilitat que Sant Cugat passi a formar part de la zona 1 ha quedat totalment descartat, i que l'equip de govern no té cap intenció de seguir amb aquesta vella reivindicació. Lluny queden, doncs, els temps de les recollides de signatures i les reivindicacions de l'exalcalde Recoder i l'actual alcaldessa.

Els hi sorprèn profundament que, després de descartar la zona 1 a l'espera de la T-mobilitat, que eliminarà el sistema de zones i aplicarà el preu en funció dels quilòmetres i usos, i entrarà en vigor el 2015, l'alcaldessa admeti que aquest nou sistema no abaratirà el servei.

No comparteixen l'afirmació de l'alcaldessa quan diu que actualment els usuaris paguen el 40% i les administracions el 60% restant. "I d'on treuen els diners les administracions? El transport públic a casa nostra està finançat mitjançant el repagament. El paguem amb els impostos i comprant els bitllets".

Valora
Rànquings
  1. Mor Lluís Serra Sancho, històric independentista de Sant Andreu i membre de Meridiana Resisteix
  2. “La unitat nacional és el moll de l’os de l’independentisme”
  3. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  4. Actes d'homenatge al Txiqui i als darrers afusellats pel franquisme
  5. Dissabte 11 d'octubre, Sarau independentista a Igualada (30 anys de la inauguració del Jimmy Jazz)
  6. 27 de setembre de 1975
  7. Preservem el Maresme valora positivament la segona jornada de debat sobre el transport públic i el futur de la R1
  8. Més de cent entitats i col·lectius ja donen suport a la manifestació ruralista que sota el lema "Defensem la terra. Volem pobles vius"
  9. Milers de veus clamen contra Mazón en l’onzena marxa
  10. L’ANC denuncia les vulneracions de drets humans de l’Estat espanyol davant del Consell de Drets Humans de l’ONU
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid