Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
PROJECTES OLÍMPICS
La CUP de l’Alt Urgell davant la Candidatura als Jocs Olímpics d’Hivern Barcelona – Pirineu

Després de penjar a internet el dossier del projecte sobre la Candidatura dels Jocs Olímpics d’Hivern, la CUP de l'Alt Urgell està preparant una Assemblea Oberta pel proper dissabte 15 de Febrer a les 18h al Centre Cívic de la Seu d'Urgell sota el títol: “Jocs Olímpics d’Hivern al Pirineu? Parlem-ne!”.

03/02/2014 Territori
Durant la passada tardor, des de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell entre altres, es va estar a punt de presentar la Candidatura als Jocs Olímpics d’Hivern Barcelona – Pirineu per al 2022. Aquest projecte, d’haver tirat endavant hagués suposat avançar en un model de desenvolupament per a l’Alt Urgell, i per a la resta del Pirineu, que ha estat decidit i plantejat de forma poc transparent i sense un debat obert i públic que des de la CUP Alt Urgell entenen és necessari.

El debat sobre la Candidatura dels Jocs Olímpics d’Hivern a parer de la CUP Alt Urgell, implica i imposa un determinat model de desenvolupament socioeconòmic i d’infraestructures per als propers anys que des de la formació independentista pensen és vital obrir a debat, i és per això que van sol·licitar a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell el projecte tècnic de la Candidatura Barcelona–Pirineus 2022. Com a mesura de transparència i per afavorir el debat sobre aquesta qüestió tan transcendental la CUP Alt Urgell ha penjat el dossier que els va lliurar l’ajuntament a Internet perquè qui vulgui se'l pugui descarregar al següent enllaç:

https://www.dropbox.com/s/9rztrpvkbfr8j90/Dossier%20Barcelona%20Pirineu%202022.pdf

D'altra banda, la Candidatura d'Unitat Popular de l'Alt Urgell està preparant una Assemblea Oberta el proper dissabte 15 de Febrer a les 18h al Centre Cívic de la Seu d'Urgell sota el títol: “Jocs Olímpics d’Hivern al Pirineu? Parlem-ne!”.

 

Valora
Rànquings
  1. Mor Lluís Serra Sancho, històric independentista de Sant Andreu i membre de Meridiana Resisteix
  2. “La unitat nacional és el moll de l’os de l’independentisme”
  3. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  4. Actes d'homenatge al Txiqui i als darrers afusellats pel franquisme
  5. Dissabte 11 d'octubre, Sarau independentista a Igualada (30 anys de la inauguració del Jimmy Jazz)
  6. 27 de setembre de 1975
  7. Preservem el Maresme valora positivament la segona jornada de debat sobre el transport públic i el futur de la R1
  8. La llibertat viscuda no es pot esborrar, és la llavor de l`alliberament
  9. Més de cent entitats i col·lectius ja donen suport a la manifestació ruralista que sota el lema "Defensem la terra. Volem pobles vius"
  10. L’ANC denuncia les vulneracions de drets humans de l’Estat espanyol davant del Consell de Drets Humans de l’ONU
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid