Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
PROJECTES OLÍMPICS
La CUP de l’Alt Urgell davant la Candidatura als Jocs Olímpics d’Hivern Barcelona – Pirineu

Després de penjar a internet el dossier del projecte sobre la Candidatura dels Jocs Olímpics d’Hivern, la CUP de l'Alt Urgell està preparant una Assemblea Oberta pel proper dissabte 15 de Febrer a les 18h al Centre Cívic de la Seu d'Urgell sota el títol: “Jocs Olímpics d’Hivern al Pirineu? Parlem-ne!”.

03/02/2014 Territori
Durant la passada tardor, des de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell entre altres, es va estar a punt de presentar la Candidatura als Jocs Olímpics d’Hivern Barcelona – Pirineu per al 2022. Aquest projecte, d’haver tirat endavant hagués suposat avançar en un model de desenvolupament per a l’Alt Urgell, i per a la resta del Pirineu, que ha estat decidit i plantejat de forma poc transparent i sense un debat obert i públic que des de la CUP Alt Urgell entenen és necessari.

El debat sobre la Candidatura dels Jocs Olímpics d’Hivern a parer de la CUP Alt Urgell, implica i imposa un determinat model de desenvolupament socioeconòmic i d’infraestructures per als propers anys que des de la formació independentista pensen és vital obrir a debat, i és per això que van sol·licitar a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell el projecte tècnic de la Candidatura Barcelona–Pirineus 2022. Com a mesura de transparència i per afavorir el debat sobre aquesta qüestió tan transcendental la CUP Alt Urgell ha penjat el dossier que els va lliurar l’ajuntament a Internet perquè qui vulgui se'l pugui descarregar al següent enllaç:

https://www.dropbox.com/s/9rztrpvkbfr8j90/Dossier%20Barcelona%20Pirineu%202022.pdf

D'altra banda, la Candidatura d'Unitat Popular de l'Alt Urgell està preparant una Assemblea Oberta el proper dissabte 15 de Febrer a les 18h al Centre Cívic de la Seu d'Urgell sota el títol: “Jocs Olímpics d’Hivern al Pirineu? Parlem-ne!”.

 

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. El futur no aterra amb més avions
  10. La Coordinadora Antimonarquica de Comarques Gironines convoca a una manifestació a la plaça del Vi
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid