Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Barcelona presentarà propostes i accions contra la candidatura als Jocs d'Hivern del 2022

Sota el lema "Per la Barcelona de les persones, juguem a un altre joc", el proper divendres la CUP de Barcelona donarà a conèixer les propostes i accions que portarà a terme en contra de la candidatura de Barcelona a celebrar el Jocs d'Hivern del 2022. Ho farà a través d'una roda premsa convocada a les 12 del migdia davant de l'Ajuntament.
L'acte coincidirà amb la celebració del ple de l’ajuntament de Barcelona, on es debatrà l'informe “Barcelona-Pirineu 2022. Jocs Olímpics i Paralímpics d'Hivern”.

04/02/2010 13:13 Territori

 

Recordem que la CUP de Barcelona s’oposa a la celebració d’aquest esdeveniment. I ara per ara és l’única organització política que ho ha fet.  

Per a la CUP de Barcelona, la presentació de Barcelona com a candidata per a acollir els Jocs d’Hivern de l’any 2022 respon, novament, a la repetició d’un model de ciutat contrari als interessos i necessitats de la gran majoria de persones que hi viuen.

La roda de premsa comptarà amb la presència dels portaveus de la CUP de Barcelona així com la de Josep Maria Montaner, arquitecte, escriptor i catedràtic de l’ETSAB-UPC.

 

Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  9. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
  10. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid