Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
La CSC s’adhereix a la difusió de la campanya “Un país normal” llençada per Òmnium Cultural
14/01/2014 Política
?Un país normal? ?Un país normal?

Òmnium Cultural llença una campanya informativa per a difondre la normalitat democràtica de l’exercici del dret a decidir | L’entitat incideix en la legitimitat i radicalitat democràtica de la crida a les urnes per a que la ciutadania s’expressi sobre la independència de Catalunya.

Òmnium ha habilitat un lloc web per a difondre la campanya. Així mateix ha editat un butlletí que podeu. La CSC ha anunciat que col·labora en la difusió de la campanya i convida a fer-ne difusió.

Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  4. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  7. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  8. Habitatge o caos
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. Celebren la renúncia de Marc Puigtió i rebutgen qualsevol pacte amb l’extrema dreta
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid