Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#NoalaMAT
700 persones caminen contra la MAT

L’èxit aclaparador de la caminada organitzada per l’AEiG Roca Guillera i No a la MAT Selva dinamita la campanya cap a la Consulta Popular del 26 de gener

12/01/2014 Territori
L'assistència a la marxa contra la MAT ha desbordat la previsió dels organitzadors L'assistència a la marxa contra la MAT ha desbordat la previsió dels organitzadors

Vora 700 persones vingudes d’arreu de les comarques nord-orientals han participat avui en una caminada en contra de la línia, per exigir un cop més l’aturada del projecte. L’assistència ha desbordat la previsió dels organitzadors, que destaquen que aquest acte dóna l’empenta necessària perquè la Consulta Popular contra la MAT del proper 26 de gener sigui un èxit.

En un ambient molt familiar, els participants han recorregut la zona afectada fins arribar a l’ermita de Farners, on hi havia preparada una botifarrada popular i unes activitats informatives de caire lúdic per acostar la realitat de la MAT a petits i grans. Presidint el castell, una pancarta de 10 metres deixava clara la determinació dels opositors a la línia: “Gegants més grans hem vist caure”.

El moment més emotiu es va viure durant la realització de la foto oficial, en que els crits contra la MAT han sigut unànimes entre tots els presents. El manifest que ha conclòs l’acte destacava que “no els hi posarem fàcil” i afegia que “ens tindran dempeus (o sota terra) allà on faci falta”.

Cal remarcar la presència entre els assistents de Sergi Saus, veí de la casa de Fellines afectada per la torre 66, així com de l’Alcalde i diversos regidors de Santa Coloma de Farners i de més de 10 agrupaments escoltes i guies de tota la demarcació.

Els escoltes i guies colomencs animen també a la participació de les següents activitats organitzades per No a la MAT Selva, com les apagades reivindicatives dels dissabtes 18 i 25 o l’acte central de campanya del 22, i sobretot, la consulta del 26 de gener.

Valora
Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  4. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  5. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  7. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  8. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
  9. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  10. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid