Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#NOalaMAT
En llibertat la persona que s'havia enterrat amb un cotxe en contra la MAT
09/01/2014 Territori
Moment on els bombers accedeixen a la persona que s'havia enterrat Moment on els bombers accedeixen a la persona que s'havia enterrat

Cap a a les 20.15 d'ahir, va ser posat en llibertat després d'haver estat en observació mèdica, la persona que enterrar sota a terra amb cotxe a l'indret on han de construir la torre 66 de la línia de Molt Alta Tensió (MAT).

Cap a les 19.50h, els els bombers van aconseguir treure amb una grua la caravana que hi havia sobre el cotxe i a cop de pic i pala van accedir al cotxe. Però l’activista s’havia emmanillat en un bidó de ciment i ara els bombers piquen aquest ciment per aconseguir desenganxar-lo. Durant tota la jornada, l'acció va rebre el suport d'una vintena persones que han carregat en diverses ocacions, per la qual cosa van ferir a una d'elles i li van trencar el braç.

Tant Bombers com Mossos d’Esquadra s’havien presentat a la masia anomenada Can Planelles, a les 9 h, sense previ avís i van envaït la finca sense coneixement dels seus llogaters.  Van desmuntat un tancat per a cavalls i han accedit a la zona on s’ha de construir la torre nº66, que està a pocs metres de la masia. Justament on està projectada la torre, hi ha una caravana i sota d’aquesta és on hi ha l’activista enterrat, segons ens han comunicat.

Recorden que el traçat de la MAT en aquest municipi és il.legal perquè no es compleixen les distàncies de seguretat (acord Generalitat i ajuntaments)  amb les quals la Generalitat es va comprometre per tal d’efectuar el canvi de traçat, de l’original (paral.lel al TGV), a l’actual que passa per Fellines, municipi de Viladasens.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  10. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid