Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#NOalaMAT
En llibertat la persona que s'havia enterrat amb un cotxe en contra la MAT
09/01/2014 Territori
Moment on els bombers accedeixen a la persona que s'havia enterrat Moment on els bombers accedeixen a la persona que s'havia enterrat

Cap a a les 20.15 d'ahir, va ser posat en llibertat després d'haver estat en observació mèdica, la persona que enterrar sota a terra amb cotxe a l'indret on han de construir la torre 66 de la línia de Molt Alta Tensió (MAT).

Cap a les 19.50h, els els bombers van aconseguir treure amb una grua la caravana que hi havia sobre el cotxe i a cop de pic i pala van accedir al cotxe. Però l’activista s’havia emmanillat en un bidó de ciment i ara els bombers piquen aquest ciment per aconseguir desenganxar-lo. Durant tota la jornada, l'acció va rebre el suport d'una vintena persones que han carregat en diverses ocacions, per la qual cosa van ferir a una d'elles i li van trencar el braç.

Tant Bombers com Mossos d’Esquadra s’havien presentat a la masia anomenada Can Planelles, a les 9 h, sense previ avís i van envaït la finca sense coneixement dels seus llogaters.  Van desmuntat un tancat per a cavalls i han accedit a la zona on s’ha de construir la torre nº66, que està a pocs metres de la masia. Justament on està projectada la torre, hi ha una caravana i sota d’aquesta és on hi ha l’activista enterrat, segons ens han comunicat.

Recorden que el traçat de la MAT en aquest municipi és il.legal perquè no es compleixen les distàncies de seguretat (acord Generalitat i ajuntaments)  amb les quals la Generalitat es va comprometre per tal d’efectuar el canvi de traçat, de l’original (paral.lel al TGV), a l’actual que passa per Fellines, municipi de Viladasens.

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  4. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  5. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  6. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  8. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  9. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
  10. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid