Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
MAT
La CUP participarà en el contenciós contra la MAT

La formació també dóna suport als activistes que avui han exercit resistència pacífica a Fellines

08/01/2014 Territori
La CUP de la Territorial Nord Oriental, conjuntament amb les entitats IAEDEN i ALARMAT ha interposat davant del Tribunal Suprem espanyol un recurs contenciós administratiu contra l'acord del Consell de Ministres del darrer 2 d'agost, pel qual es declarava d'utilitat pública i s'assignava a Red Eléctrica el projecte d'execució de la línia aèria de transport d'energia elèctrica de la MAT.

La CUP, d'altra banda, dóna suport als activistes que aquest matí han intentat aturar les obres de la MAT a Fellines. La formació ha expressat el "més profund rebuig a la forma de procedir del cos dels ARRO dels Mossos d'Esquadra", que han actuat amb contundència contra els manifestants. La CUP ha exigit que el Departamemt d'Interior doni explicacions sobre el fet que agents del cos hagin entrat a Can Prunelles, una casa particular, sense ordre judicial. 

La CUP considera que la MAT és una infraestructura que "no permetrà plantejar un model energètic renovable, que ens fa dependents de l’exterior i respon només als interessos privats”. Per aquestes raons, valoren “que és especialment important que la ciutadania continuïi mobilitzant-se”.

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  4. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  5. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  7. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
  8. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. El personal educatiu decidirà en una consulta la continuïtat de les vagues després de l'11-N
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid