Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#RTVVnoestanca
Canal 9 en mans dels treballadors i treballadores

Els treballadors i treballadores de Canal 9 continuen emetent i aprofiten l'espai de la televisió per denuciar el tancament de RRTV

07/11/2013 Comunicació

Malgrat haver estat clausurat, Canal 9 continua emetent gràcies a la voluntat dels treballadors i treballadores, que dediquen els informatius per criticar l'anunci de clausura de RTVV, ens del qual ja van dimitir ahir els seus directius com a mostra de rebuig.

Tal i com indica la portada del digital La Veu del País Valencià, les emissions "ocupades" d'ahir van triplicar l'audiència habitual de Canal 9.

El president Alberto Fabra i els arguments demagògics del PP per tancar la RTVV han estat rebatuts des d'aquest mitjà "ocupat" i s'ha donat veu als espectadors sobre la importància de mantenir un mitjà públic valencià.

Ahir al vespre es va emetre un programa especial amb convidats i connexions en directe per a reivindicar el paper de RTVV en la defensa de la llengua, la cultura i la identat del poble valencià, en què hi van participar moltes veus, tant de professionals com de públic que els mostrava el seu suport.

Per una altra banda, Ràdio Nou també va començar a emetre a la vesprada i seguirà fins a les 20.30 hores una programació per a “recaptar suports populars” a favor de la continuïtat de RTVV i reivindicar la seua necessitat.


El suport popular reviscola les consciències valencianistes

Ahir es van concentrar milers de manifestants ala plaça de la Mare de Déu de València per mostrar el rebuig a la decisió del president Fabra de tancar RTVV. Entre els concentrats hi havia persones de diversos àmbits socials i polítics, que van omplir la plaça coincidint amb l'inici de les emissions en directe del Canal 9 ocupat pels treballadors i treballadores.

Xavi Sarrià, d'Obrint Pas, va ser una de les persones de renom que va mostrar el suport als treballadors del mitjà i a la continuïtat del canal 9. Sarrià va lamentar l’escassa presencia de la música valenciana en la televisió pública durant aquests anys.

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  3. De la Franja a Alacant
  4. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  5. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  6. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  7. SUMEM-CUP Banyoles denuncia la destrucció del patrimoni històric i cultural de la ciutat per deixadesa institucional
  8. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
  9. 8a manifestació contra Mazón
  10. PP i VOX d'Alacant demanaran a les Corts Valencianes que la ciutat d’Alacant siga exclosa de la zona de predomini lingüístic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid