Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Crims del Franquisme
La CSC dóna suport a la querella presentada a l’Argentina contra els crims del franquisme
15/10/2013 Política
Avui s'ha presentat la querella contra els crims del franquisme Avui s'ha presentat la querella contra els crims del franquisme
La Confederació Sindical Catalana (CSC)s’adherí formalment el passat 2 d’octubre a la querella 4951/10 contra els crims del franquisme que s’ha presentat al Juzgado Nacional en lo Criminal y Correccional Federal Número 1 de la ciutat de Buenos Aires, República Argentina.

L’adhesió a la querella explicita que “en relació amb la causa per genocidi i/o crims contra la humanitat comesos per la dictadura franquista” es manifesta davant el Jutjat Federal Número 1 de la ciutat de Buenos Aires que la CSC “desitja manifestar la impunitat de la que han gaudit i gaudeixen els autors de delictes qualificats en la normativa internacional com a crims contra la humanitat i la situació de desempara en que s’hi troben les víctimes dels genocidi i els seus familiars”.

Al text també es fa èmfasi en que les víctimes “no han rebut per part de l’Estat espanyol cap mena de reparació pels enormes danys patits” i que, segons el text “afecten tot l’entrellat social damnificat per la manca de justícia”.

La CSC, amb la seva adhesió, expressa en nom de l’organització “el nostre decidit suport a la querella argentina 4591/10 contra els crims del franquisme” des de la convicció que “constituirà una substancial aportació per posar fi a la impunitat” i “conquerir la Veritat i la Justícia que ens és deguda”.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. Crònica d’una mort anunciada
  4. La Coordinadora Antimonàrquica convoca una manifestació per mostrar el rebuig a l'obligació de penjar el retrat del Rei
  5. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El futur no aterra amb més avions
  8. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
  9. Manifest unitari en defensa de l'educació pública, democràtica i en català, i de rebuig a l'acord de pressupostots Pp-Vox
  10. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid