Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Terratrèmols
Concentració a la Delegació del Govern espanyol a Barcelona en contra del Projecte Castor

Volen mostrar el seu suport a la Plataforma en Defensa de les Terres del Sènia i fer arribar les reivindicacions del nostre territori a la Delegació del Govern espanyol a Barcelona

10/10/2013 Territori

Arran el Sènia i Jóvens de les Terres de l’Ebre convoquen a una concentració avui a les 19:30h. a la Delegació del Govern espanyol a Barcelona  per demanar el tancament de la planta de gas, sota el lema: “Defensem la terra, aturem el Castor”.

La concentració es convoca arran de la preocupació i indignació que estan causant els sismes durant les últimes setmanes al territori. El col·lectiu de Jóvens de les Terres de l’Ebre però, des del 2008 ja alterava que el Projecte Castor era totalment innecessari i prescindible per a les Terres de l’Ebre i del Sènia, i que només responia a certs interessos polítics i econòmics particulars molt allunyats del model energètic sostenible que reivindiquem. A més, el projecte no aportava cap benefici al territori ni als seus habitants.

Arran el Sènia i Jóvens de les Terres de l’Ebre volen mostrar el seu suport a la Plataforma en Defensa de les Terres del Sènia i fer arribar les reivindicacions del nostre territori a la Delegació del Govern espanyol a Barcelona, per demanar explicacions als responsables i exigir el tancament definitiu de la planta de gas.

Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid