Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11-S
La manifestació de l'Esquerra Independentista aplega milers de persones a Barcelona
12/09/2013 Política

Un cop acabada la Via Catalana, sota el lema "Als Països Catalans decidim independència, socialisme i feminisme per canviar-ho tot", milers de persones es van manifestar a Barcelona, des de la plaça Urquinaona fins al Fossar de les Moreres, seguint la crida de l'Esquerra Independentista.

Al finalitzar la manifestació al Fossar de les Moreres es va fer un acte polític que va comptar amb parlaments del diputat David Fernàndez, la representant de la campanya 'Independència per a canviar-ho tot' Anna Gabriel, i un representant del Sindicat Andalús de Treballadors (SAT), Néstor Salvador.

Al matí, Arran va fer un homenatge a Gustau Muñoz, assassinat per un tret de la policia al 1978 al carrer Ferran. En el mateix acte, l'organització RESCAT va recordar que encara hi ha presoneres catalanes independentistes, es tracta de la Marina i Lola per la seva vinculació al Moviment d'Alliberament Basc.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. La màfia castellana
  6. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
  10. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid