Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ALLIBERAMENT NACIONAL
Superades les 100.000 signatures de la campanya per l’Autodeterminació

El 16 d’Abril arrencava la campanya internacional: ‘1 milió de signatures per l’Autodeterminació’ de la 'International Commission of European Citizens' (ICEC) a la xarxa online, i en menys d’un mes 100.304 signatures s’han enregistrat mitjançant el formulari que es troba a www.europeancitizensdecide.eu

16/05/2013 Política

La campanya ‘1 milió de signaturas per l’Autodeterminació’ és organitzada per la ICEC (Internacional Comisión of European Citizens) que impulsen els moviments socials d’Escòcia, Flandes i Catalunya.

A Escòcia en Christopher White, responsable de les relacions internacionals de l’Scottish Independence Convention, entitat impulsora, n’és el portaveu Escocès per la ICEC. Steven Vegauwen, director de la VVB , n’és el portaveu Flamenc i a Catalunya l’Anna Arqué. A Catalunya no hi ha una sola entitat coordinant la campanya sinó tota una xarxa d’entitats i individus.

Aquest inici amb més de 100.000 signatures ha desbordat l’agenda prevista per l’organització i que els ha obligat a centrar-se en la resposta massiva de mails que diariament s’han rebut i replantejar-se les sessions informatives programades per directament fer actes de contingut internacional pel públic en general.

El suport que es recull, durant un any de campanya Internacional, perquè les Institucions Europees declarin formal i explícitament el reconeixement, que ja fan implícitament, al Dret Universal d’Autodeterminació arriba de tota Europa i també de tot el món.

 

 

Valora
Rànquings
  1. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  2. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  3. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  4. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  7. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  10. USTEC denuncia que el Govern va ocultar les incidències de PISA mentre promocionava l'informe de l'OCDE
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid