Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Recurs contra les multes als assistents als actes contra l'Hispanitat a Badalona

En el recurs es condemna la falsedat de les acusacions i denuncien les irregularitats del procediment.

15/01/2013 Drets i Llibertats
Concentració de suport a Joan Carles Isal Concentració de suport a Joan Carles Isal | Autor: Ricard Amaya

El Casal Antoni Sala i Pont, Arran Badalona i CUP Badalona presenten un recurs de reposició contra les multes de 201 euros que han rebut 6 assistents al casal durant un acte contra la Hispanitat i condemnen les “represàlies” que s’estan portant a terme contra les tres organitzacions. En el recurs es condemna la falsedat de les acusacions i denuncien les irregularitats del procediment.

Els fets es remunten al passat 12 d’octubre, quan la Unitat Omega de la Guàrdia Urbana de Badalona va assaltar el Casal Antoni sala i Pont, va retenir desenes d’assistents i va detenir un dels socis de l’entitat, que va quedar absolt a un judici de faltes el passat mes de desembre.

Dos mesos després, 8 dels assistents a l’acte, que van estar retinguts i identificats per la Guàrdia Urbana, han rebut la notificació d’una sanció de 201 euros per “suposat” consum d’alcohol a la via pública.

Valora
Rànquings
  1. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  2. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  3. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  4. El pont de Santa Cristina d’Aro torna a lluir estelades en plena operació retorn
  5. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
  6. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  7. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  8. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
  9. TV3, instrument d’alienació lingüística i nacional?
  10. Lleida acollirà una gran manifestació el 5 d’octubre contra les agressions al territori i en defensa de la vida rural
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid