Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
PARTICIPACIÓ
La CUP no atura la lluita per la transparència a les Terres de l’Ebre

Insta ajuntaments i consells comarcals a fer públic el finançament de l’empresa SAGESSA

08/11/2012 Drets i Llibertats

Un grup de suport de la CUP de l'Ebre i David Vidal, regidor d’aquest partit a l’Ajuntament de Reus i conseller de SAGESSA, van registrar ahir a diferents administracions ebrenques instàncies que demanaven a alcaldes i presidents de consells comarcals transparència i control de la gestió de l’empresa pública SAGESSA, administradora de centres socials i sanitaris de l’Ebre i del Camp de Tarragona, després d’haver-se fet paleses diverses irregularitats.

Les instàncies reclamen auditories de gestió a SAGESSA i a les fundacions i empreses en què participa. A més, demanen fer públics totes les retribucions del personal directiu i eventual, els models de facturació del 2007 al 2009 i un informe amb la contractació laboral dels treballadors.

També insten alcaldes i regidors d’Amposta i Tortosa, i els presidents dels consells comarcals del Montsià i del Baix Ebre, a sotmetre a exposició pública tots aquests informes.

Amb aquesta mesura, es vol condicionar el proper consell administratiu de SAGESSA, on David Vidal emplaçarà la resta de consellers a aprovar per àmplia majoria la proposta. De manera que es podrà fer una auditoria de gestió i es podran publicar els elements que intervenen en la contractació de personal, d’empreses, i en els sous de direcció i de gerència.

A més, s’aprofitarà l’avinentesa per demanar que els plens municipals aprovin una moció que insti el nou govern de la Generalitat a reprendre la Comissió d’Investigació de Sanitat del Parlament de Catalunya.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. El futur no aterra amb més avions
  10. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid