Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Excursionisme
Prada del Conflent aplega la 36a edició de l’Aplec Excursionista dels Països Catalans

La trobada reunirà excursionistes d’arreu del país per compartir caminades, visites culturals, conferències, concerts i àpats.

09/10/2012 Res-pública
Cartell de la 36a edició de l'Aplec Excursionista dels Països Catalans Cartell de la 36a edició de l'Aplec Excursionista dels Països Catalans

L’excursionisme d’arreu dels Països Catalans té una cita el dia 1 de novembre a Prada de Conflent comarca on s’aixeca un dels símbols de l’excursionisme català, el massís del Canigó. Aquesta població, situat a la Catalunya Nord i que va acollir durant l’exili a catalans il·lustres com Pompeu Fabra i Pau Casals, serà l’encarregada de rebre a centenars d’apassionats de l’excursionisme durant 4 dies. En aquest temps s’han organitzat caminades, visites culturals, conferències, concerts i àpats conjunts. Les activitats a més d’ajudar a la interacció entre els participants permetrà conèixer amb major profunditat el territori.

Des de fa mesos el Grup Pirinenc Excursionista Nord-Català (GPRENC) treballen organitzant l’esdeveniment juntament amb nombroses entitats i agrupacions excursionistes. A la pàgina web de l’Aplec s’hi pot trobar, a més a més de tota la programació, els cartells per fer difusió de l’acte i informació d’interès sobre com arribar,

L' Aplec Excursionista dels Països Catalans va néixer l’any 1977 al Tossal dels Tres Reis, al massís dels Ports de Tortosa-Beseit. Des d’aquest moment s’ha seguit celebrant cada any en un punt diferent del territori. L’any passat va tenir lloc a l’Alguer i va acollir a més de 600 participants de parla catalana.

Enguany es pot realitzar una preinscripció a través del web per tal d’escollir les activitats i donar dades als organitzadors sobre la quantitat de persones que assistiran, la disponibilitat de vehicles, l’allotjament o el nombre d’àpats. Amb aquesta preinscripció es podrà descarregar després la fitxa d’inscripció. També podeu demanar més informació a través del formulari de contacte o trucant per telèfon.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid