Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipis
L'acalde d'Arenys de Munt també demana a Mas que iniciï el procés de secessió

Arenys de Munt s’afegeix a la petició han fet alguns municipis, com el de Celrà, arran de la Marxa cap a la Independència de l'ANC

03/09/2012 Política

El batlle d'Arenys de Munt, Josep Manel Ximenis, s'ha sumat a la iniciativa de l'alcalde de Celrà, Dani Cornellà, i d'altres municipis i ha demanat per carta al president de la Generalitat, Artur Mas, que iniciï el procés de secessió que ha de desembocar en la constitució d'un estat català i doni suport a la convocatòria d'un referèndum independentista.

Ximenis s’adreça a Mas "per demanar-vos que, com a President del nostre País, feu tot el que estigui al vostre abast per iniciar el procés de secessió de l’estat espanyol i, de forma molt especial, ens doneu tot el vostre suport perquè el Consistori que presideixo pugui celebrar, al més aviat possible i el mateix dia que la resta de municipis del Principat de Catalunya, una consulta popular que ens permeti conèixer la voluntat dels nostres ciutadans a la constitució de l’Estat català sobirà dins la Unió Europea", afirma.

D’aquesta manera, Arenys de Munt s’afegeix a la petició han fet alguns municipis, com el de Celrà, arran de la Marxa cap a la Independència de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), que l'11 de setembre culminarà amb una manifestació que ja ha superat totes les expectatives.

El passat dissabte 1 de setembre es va celebrar l'acte de la Marxa cap a la Independència d'Arenys de Mar, Arenys de Munt i Sant Iscle de Vallalta, amb un èxit de participació, cap a un miler de participants. Es va iniciar davant l'Ajuntament d'Arenys de Munt i va baixar cap a Can Jalpí, on des de les 5 de la tarda fins a les 8 del vespre va tenir lloc un acte festiu amb diferents activitats.

Més tard es va llegir el manifest de la Marxa. A les 7 del vespre, els batlles, davant el Monument a la Independència, van fer uns breus parlaments, animant a la participació a la manifestació de l'11 de setembre, i es va signar públicament la carta al President de la Generalitat.

Valora
Rànquings
  1. Suspès un concert d'una banda militar al Castell de Calonge per una protesta independentista i la pluja
  2. La CUP reclama la incoació d'expedients per a determinar i sancionar els responsables de les irregularitats denunciades a l'empresa comarcal de residus NORA SA
  3. SIXENA: el 155, encara
  4. El català, llengua nacional dels Països Catalans
  5. Decepcions polítiques, una constant en la història
  6. Convoquen una concentració a Calonge contra la presència de l'exèrcit espanyol
  7. Fa 7 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  8. Recorden que l'obra de teatre on es ridiculitza el català va representar-se a l'antiga presó model de Barcelona on centenars de catalanistes i independentistes van complir condemna
  9. De la Franja a Alacant
  10. La revolta popular a Vic aconsegueix celebrar una festa del poble i per al poble, sense bisbes ni fatxes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid