Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Esquerra Independentista
L'AEIG treballarà per la consolidació de la CUP com a referent independentista a la Garrotxa

L'assemblea decideix centrar el seu treball en la CUP perquè "els temps així ho precisen"

24/07/2012 Política

L'Assemblea de l'Esquerra Independentista de la Garrotxa (AEIG) ha anunciat que treballarà per la constitució i consolidació de la CUP "com a referent de l'independentisme de base, combatiu i transformador a la Garrotxa".

L'AEIG ja va manifestar el passat mes de maig la seva voluntat d'engegar un procés que conduís a la constitució de la CUP a la comarca. Ara, complerts els darrers compromisos que es va marcar fa un any, l'assemblea ha decidit finalment centrar el seu "treball, esforç, il·lusió i compromís envers el projecte de la CUP a la comarca" ja que "els temps així ho precisen".

"Ara sense dilacions, sense ambigüitats i de manera efectiva ens toca lluitar per defensar els drets socials més elementals i treballar de manera decidida per superar l'actual situació i esdevenir un país independent, socialista, ecològicament sostenible, territorialment equilibrat i deslligat de les formes de dominació patriarcals", afirma l'assemblea, composta per exmilitants i militants de Maulets i gent provinent dels moviments populars i veïnals.

L'AEIG ha treballat amb l'objectiu d'"anar resituant el discurs de l'esquerra independentista a la Garrotxa, redibuixant, conjuntament amb Maulets, l'espai polític propi". En aquest sentit, apunta que des del principi els objectius han estat col·laborar i donar suport, logístic i material, a l'assemblea de Maulets, ara Arran, i per altre banda, "establir unes dinàmiques de treball internes i externes que permetessin arribat el moment valorar de manera objectiva les possibilitats i necessitats de constituïr la CUP a la comarca".

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. "Temps de mobilització"
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  10. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid