Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Retallades
RTVV viu una nova vaga parcial contra l'ERO

Van emetre per Canal 9 una pel.lícula de Harry Potter enlloc de la cremà de les Fogueres de Sant Joan.

25/06/2012 Comunicació

La jornada de protesta va començar al matí, en una manifestació pels carrers de València en contra del malbaratament de diners públics. Ja de nit, coincidint amb l’inici de la vaga a les 22:00, al control d’emissió de Canal 9 es podia vore una repetició d’un episodi de “Trau la llengua”. Més tard va arribar la pel.lícula “Harry Potter i la cambra secreta.”. Bé, per ser exactes, i com diria la riallera consellera Maria José Català, “Harry Potter y la Cámara Secreta”, puntualitza la Intersindical de RTVV.

Vaga dels treballadors de RTVV

Els treballadors de RTVV van convocar una vaga parcial de quatre hores per a la nit del dia 24 al 25 de juny entre les deu de la nit i les dos de la matinada coincidint amb la cremà de les fogueres d’Alacant. Ha estat la primera vegada en 23 anys que no s'ha pogut veure la cremà per Canal 9 de la mateixa manera que no es va poder veure la cremada de les Falles.

L'ERO a RTVV pot afectar a 1.200 treballadors

L'onada d'acomiadaments que s'espera a Canal 9 i Ràdio 9 en els propers mesos podria ser encara més forta de l'esperada. La proposta inicial que ja ha lliurat el despatx Garrigues Advocats, que va guanyar el concurs per a la gestió tècnica de l'ERO per 125.000 euros, passaria per elevar els acomiadaments fins als 1.200 treballadors.

 

 

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  4. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  7. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  8. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  9. Mor Josep Vilarasau i Salat
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid