Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Enllaçats per la llengua
La conselleria d'Educació retira la senyera de l'IES Marratxí

A l'IES de Felanitx també han retirat la senyera, però en una nota al facebook d'Enllaçats per la Llengua, s'ha assegura que demà la tornaran a posar.

30/03/2012 Llengua
Els membres de l'Institut d'Infraestructures i Serveis Educatius i Culturals (IBISEC) per ordre de la conselleria d'Educació van retirar la llaçada quatribarrada de l'IES Marratxí, quan, en un primer moment, sobre les 13 hores d'ahir, el director del centre, Jaume March, ho havia impedit, segons informa el Diari de Balears

El cap de l'IES va rebre ahir al matí la visita de dos membres de les brigades de l'empresa pública IBISEC de la Conselleria d'Educació que tenien ordre de retirar la senyera de la façana del centre, emblema de la campanya "Enllaçats pel català". Paral·lelament, un grup d'alumnes del centre es va concentrar per fer suport a la campanya per la llengua i per mantenir l'emblema a la façana. Els joves van protestar lluïnt pancartes amb missatges al·lusius a l'arraconament del català per part del Govern de José Ramón Bauzá.

Els pares, s'hi sumen

Un grup de pares i mares d'alumnes de l'IES Marratxí han signat un comunicat que es difon a la pàgina web de l'institut, en el qual donen suport a les 'activitats en defensa de la nostra cultura' que des d'aquest centre s'estan duent a terme des de fa alguns dies.

A l'esmentat escrit manifesten 'que els nostres fills i filles ens han informat en tot moment de les activitats realitzades i han comptat sempre amb tot el nostre consentiment i ànim'.

Igualment afirmen que "donam tot el nostre suport al director del centre i a tot el professorat que ajuden a fer estimar la nostra llengua i cultura com a vies d'integració social i formació personal".

La nota conclou manifestant l'"orgull" que aquests pares senten pels joves, els quals "pacíficament i fent ús de la seva llibertat d'expressió" han reaccionat "de forma valenta i decidida davant qualsevol agressió contra la llengua catalana i contra els drets lingüístics dels mallorquins".

IES de Felanitx


Ahir a la tarda, també van retirar el llaç a l'IES de Felanitx, però Enllaçats per la Llengua assegura que demà el tornaran a penjar
 

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  6. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid