Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Illes Balears
Bauzá apuja el sou als membres del seu gabinet

El Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears ha suspès cautelarment aquesta decisió

28/03/2012 Política
El president del govern balear, José Ramón Bauzá, ha apujat un 25% els sous dels membres del seu gabinet. El portaveu parlamentari del grup PSM-IniciativaVerds-Entesa, Biel Barceló, ha assegurat que la pujada de sous és “una vergonya, es miri com es miri”.

Tot i així, el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears ha suspès cautelarment aquesta decisió pel greuge comparatiu amb la resta de treballadors del sector públic en resposta a una denúncia del sindicat UGT.

Barceló ha instat el Govern a rectificar arran de la decisió del TSJIB ja que “la crisi l’ha de suportar tothom”. Barceló recorda que la coalició nacionalista i ecosocialista va ser la primera formació que va denunciar políticament la mesura aprovada pel Govern del PP, i afirma que pujar els sous del personal de confiança del president mentre s’apliquen retallades, s’acomiaden treballadors públics o se’n rebaixen els sous “és una greu errada i una vergonya".

El portaveu del PSM-IV-ExM assenyala que “parlar d’austeritat i al mateix temps apujar els sous del personal de confiança dels alts càrrecs polítics és una greu incoherència”. Biel Barceló insta el Govern a “predicar amb l’exemple”, a rectificar la decisió i a tornar els doblers que aquests assessors han cobrat de més durant aquests mesos.
Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  9. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  10. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid