Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
Rebuda de Camps a la Universitat d'Elx sota el lema "doctor en tall i confecció"

Des de les 12h, l'expresident defensa la seva tesi sobre la reforma del sistema electoral a l'edifici Tamarit de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d'Elx. Camps ha hagut d'entrar per la porta del darrera per evitar l'escridassada

10/02/2012 Drets i Llibertats
Aquest matí, un fort desplegament policíac ha desallotjat a gairebé un centenar persones de l'aparcament on s'havien concentrat seguint la convocatòria del moviment 15-M. Tot i així, els manifestants s'han concentrat més tard a l'entrada del campus i Camps ha acabat entrant per la porta de darrera per evitar l'escridassada.

Els concentrats segueixen fent sonar els xiulets i les botzines que porten. També mostren pancartes amb diversos lemes, com a "corrupte", "tesi doctoral en tall i confecció" i "La invasió dels xoriços corruptes".

Alguns d'ells porten samarretes amb el lema "wanted" i la foto de Camps, i caretes amb el rostre del *expresident de la Generalitat, al mateix temps que han distribuït pamflets en els quals es pot llegir "*Antitesi".

A través de les xarxes socials, inclosa un pàgina al facebook  titulada "Bienvenida a Camps UMH Elx", el citat col·lectiu ha instat a participar en aquesta particular "benvinguda a Camps".

La tesi que defensa Camps tracta sobre la reforma del sistema electoral i, en concret, sobre l'elecció dels diputats en circumscripcions uninominals.

El text acadèmic ha estat dirigit pel professor visitant de Dret Constitucional del Departament de Ciència Jurídica de la UMH Vicente Garrido, qui des de 2003 és president del Consell Jurídic Consultiu.
 
Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid