Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Reacció popular
Ataquen la subdelegació del govern a Lleida per rebutjar la reforma laboral

Un grup de joves llança ous de pintura contra l'edifici

25/02/2012 Laboral
Aquest dissabte a la matinada un grup de joves ha realitzat una acció llençant ous de pintura contra la subdelegació del govern espanyol a Lleida com a mostra de rebuig a la darrera reforma laboral aprovada pel govern del PP.

L'Assemblea de Joves de Lleida ha rebutjat en un comunicat la reforma afirmant que "representa una nova agressió cap al conjunt de la classe treballadora, i en especial contra el jovent". "El flamant govern neoliberal del Partit Popular va aprovar fa uns dies el cop definitiu contra els nostres drets", critica. L'organització fa una crida al jovent lleidatà a sortir al carrer, a defensar els seus drets, a organitzar-se i fer sentir l'oposició al sistema capitalista.

Segons assenyala, la reforma laboral incentiva l’acomiadament i no l’ocupació, alhora que facilita la imposició de condicions laborals. D'aquesta manera, indica, la CEOE aconsegueix així moltes de les seves reivindicacions. "Abans havien de negociar, ara ja no els fa falta ja que es pot dir que controlen el govern, així com un enorme exèrcit de reserva de mà d’obra a l’atur disposada a acceptar condicions d'esclavitud", manifesta.

I és que segons denuncia, amb la contractació i l'acomiadament pràcticament desregulats i desprotegits "ens convertirem en la mà d'obra barata i sense drets laborals que tant somia la patronal".
Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  5. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  6. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  8. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
  9. Els sindicats educatius eleven la pressió contra Interior per les presumptes infiltracions policials en assemblees docents
  10. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid