Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
L'OCB presenta les primeres 500 al·legacions contra la Llei de la Funció Pública

L'entitat calcula que entre avui i dissabte les ale·lagacions superaran les tres mil i fa una crida ciutadana a continuar-ne presentant.

12/01/2012 Llengua
Aquest migdia, l’Obra Cultural Balear (OCB) ha lliurat les seves al·legacions a l’avantprojecte de reforma de la Llei de Funció Pública, que buida de contingut la Llei de Normalització Lingüística. El president de l’entitat, Jaume Mateu, ho ha fet acompanyat de més de cinquanta persones, entre socis i amics de l’entitat i representants De diferents organitzacions socials, que també han presentat les seves pròpies al·legacions. Els assistents han col·lapsat durant una hora el registre de la Conselleria de Presidència, on han presentat les primeres 500 al·legacions.

L’OCB calcula que entre avui i dissabte el nombre d’al·legacions superarà les 3.000 i fa una crida al conjunt de la ciutadania a continuar-ne presentant fins al darrer moment. Es pot fer a qualsevol registre públic fins a demà, divendres 13 de gener, i al registre de la Conselleria de Presidència (Passeig de Sagrera, 2, Palma) fins al dissabte 14 de gener. També les poden fer arribar a la seu de l'Obra Cultural Balear (c. del Pare Bartomeu Pou, 31 baixos), fins a demà, divendres 13 de gener. Els que ho vulguin fer han d'imprimir el document penjat a la plana web, emplenar-lo amb les seves dades personals i signar-lo. Els que el vulguin presentar directament a un registre públic hi han de dur un original i una còpia.
Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  3. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  4. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  9. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  10. Les Corts homenatjarà Blanca Serra amb una setmana d’actes sobre el seu compromís polític, lingüístic i independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid