Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluís Llach i Joan Reig presenten l'ANC a Reus davant de més d'un miler de persones

A l'auditori Higini Anglès, del Palau Bofarull, ple a vessar, els membres voluntaris de les assemblees populars pel dret a decidir del Baix Camp, Alt Camp, Tarragonès, Priorat i Conca de Barberà ahir van constituir l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) a les comarques del Camp.
 
Lluís Llach i Joan Reig, com a mestres de cerimonies, van protagonitzar un acte que va acollir a més d'un miler de persones i que va obligar que molta gent seguís l'acte dreta o des de fora de la sala. Un vídeo per animar la tropa i el Cant de la Senyera interpretat per l'Orfeó Reusenc obrien l'acte.

07/11/2011 10:36 Política

El primer en agafar la paraula fou el bateria de Els Pets de Constantí. Joan Reig es va felicitar d'una fita important: "Ara ja no poden dir que sempre som els mateixos; abans en aquests actes sempre veies la mateixa gent i avui es poden veure cares noves". 

Lluís Llach, un dels més aplaudits del vespre, va demanar "el compromís de tots per fer més fàcil aquest viatge cap a la independència". Llach va esperonar al públic a participar del projecte de l'ANC per anar anar donant força al moviment independentista.

Durant l'acte també es va felicitar als pobles del Camp de Tarragona que ja s'han sumat als Municipis per la Independència, com La Selva del Camp, Montblanc, Valls o Maspujols. 

Font: DelCamp.cat

 

 

 

Rànquings
  1. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  2. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  3. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  6. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  7. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  8. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  9. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  10. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid