Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El cooperativisme i la banca ètica es presenten al Barcelonès Nord

COOP 57, la cooperativa de serveis financers ètics i solidaris, ha format una secció local al Barcelonès Nord. La presentació tindrà lloc el proper 12 de novembre a Santa Coloma de Gramenet.

El grup d'entitats i persones promotores de la iniciativa pretén acostar la banca ètica a les persones i entitats del Barcelonès Nord, de manera que qui n'estigui interessat pugui dipositar els seus estalvis a l'entitat, i estimular la creació de projectes d'autoocupació cooperativa gràcies a les tasques d'acompanyament i de finançament que permet aquest estalvi ètic.

08/11/2011 17:06 Economia
L'assemblea constituent, que serà participativa i totes les persones assistents hi podran aportar la seva opinió, comptarà amb una primera part d'exposició general del projecte, debat i aprovació del pla de treball i de la proposta organitzativa; després hi haurà la intervenció de membres de la cooperativa "La ciutat invisible" que explicaran el seu projecte cooperatiu i autogestionari; i finalment es realitzarà un petit refrigeri.
 
La convocatòria tindrà lloc dissabte que ve de 10 a 13.30 hores al Centre d'Art Contemporani Can Sisteré, situat al carrer de Sant Carles, s/n. Santa Coloma de Gramenet (al costat de la Biblioteca Central).
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  5. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  6. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
  7. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  8. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  9. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  10. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid