Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP Farners demana als regidors que cobren d’un altre ens públic renunciïn al seu sou municipal

En el passat ple, el regidor de la CUP de Farners, Eloi Ginestà, va demanar que els regidors que rebessin sous d’altres ens públics, en aquest cas de la Diputació de Girona i del Consell Comarcal de la Selva, renunciessin als sous de regidors municipals a l’Ajuntament, i el cedissin al consistori, per millorar el benestar al municipi.
 
La formació considera que és una manera de ser conseqüent amb el context social i econòmic que ens trobem, i anar cap a una nova manera de fer política, més al servei del poble i al costat de la ciutadania, i no tant com a mitjà per enriquir-se. Demanen que es cedeixi el sou al consistori i aquest es faci servir per millorar el benestar del conjunt de la població.

07/10/2011 12:11 Política

El Sr. Roqueta (PSC), tinent d’alcalde i regidor de Festes i Participació, i el Sr. Fontanet, regidor del PP a l’Ajuntament, són també consellers a l’oposició al Consell Comarcal de la Selva, els quals reben del Consell Comarcal un mínim de 3522,60 euros anuals segons les publicacions d’aquest mateix ens.


El Sr. Martí regidor a l’oposició d’ERC al consistori, i el Sr. Antoni Solà, alcalde de Santa Coloma i regidor d’Hisenda i de dedicació exclusiva, són al mateix temps diputats a la Diputació de Girona, a l’oposició en el cas del Sr. Martí, i al govern de la diputació el Sr. Solà. Segons fonts publiques, el Sr. Martí per ser diputat cobra un mínim de 24000 euros anuals, i el senyor Solà, diputat del govern, 40.000 euros anuals mínims.

La CUP demanem que renunciïn al seu sou municipal que en el cas del Sr. Solà són 34000 euros anuals mínim, i en el cas del Sr. Roqueta, Martí i Fontanet són de 4260 euros anuals. Això suposaria un guany de 41.500 euros anuals més pel consistori, segons la formació independentista.

Rànquings
  1. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  2. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  3. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  4. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  5. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  6. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  7. La maldat com a bandera
  8. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  9. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
  10. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid