Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Joves de Mallorca per la Llengua enceta un nou curs

Joves de Mallorca per la Llengua va celebrar el passat divendres, al Parc de n’Hereveta, a Porreres, el seu acte d’inici de curs, amb què l’entitat començà a preparar les activitats que durà a terme durant el curs 2011-12. A les 20.00 hores va començar la festa amb un karaoke de cançons en català. Els assistents pogueren passar una bona estona cantant cançons d’Els Pets, Sopa de Cabra, Macedònia o Antònia Font, entre d’altres.
 
La Veu de Mallorca ha explicat avui que l’acte central consistí en la lectura d’un manifest per part dels portaveus de l’entitat, Carme Sànchez i Antoni Oliver, que varen fer un balanç dels 18 anys de feina i una crida a la classe política perquè actuï amb seny pel que fa a la llengua.

17/10/2011 23:13 Llengua
A les 21.30 hores començà un sopar popular de pa amb oli i coques diverses, al qual assistí un centenar de persones. Las festa va seguir el seu curs amb l’inici del concert, amb els grups The V-Oldies i Dj Peli i el grup revelació de l’estiu, Els Catarres. 

Més de dues-centes persones vab assistir al concert per passar una bona estona amb la música, en un acte com sempre reivindicatiu i lúdic.

A partir d’ara, els Joves de Mallorca per la Llengua començaran la preparació del nou curs, en el qual celebraran els seus 18 anys d’història. L’entitat decidirà si fa Acampallengua o Correllengua, i potenciarà la campanya MallorcaFestaJove.

Rànquings
  1. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  2. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  3. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  4. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  5. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  6. Mirar el món sense oblidar casa nostra
  7. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  8. Declara a Manresa l’activista independentista investigat per les protestes contra Felipe VI a Montserrat
  9. L’Assemblea per Cadaqués-CUP demana la dimissió de l’alcaldessa per mentir sobre el pas de camions pel Cap de Creus i per presumptes HUT il·legals
  10. Guanyem Girona impulsa un cicle d’actes per explicar la feina que està fent i el model de ciutat que volen consolidar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid