Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Assemblea de pobles de la mar 15-M organitza unes jornades alternatives a la Fórmula 1

L’especulació amb diner públic, la falta de transparència i la falta de democràcia i participació tenen la seua màxima expressió aquest cap de setmana (24,25,26 de juny) als POBLES DE LA MAR, on conviuran els privilegis i malbaratament de la F1 amb la degradació i l’abandonament del Cabanyal

L' acampada començará el divendres 24, a les 18:00 en la Plaça Martí Grajales ( plaça junt al Mercat del Cabanyal ) i s'anirà caminant a ... Lorenzo de la Flor ( Antic Mercat ), on s'acamparà,  divendres, dissabte i diumenge, fins a l'hora de sopar. 

23/06/2011 00:56 Drets i Llibertats
Está previst per al cap de setmana tallers i activitats de grafisme, pancartes, murals, contacontes, composició de cançons, "portes a les portes"... Accions al Cabanyal, una Bicifestació el dissabte de matí i la "nostra carrera de cotxes".
 
Xarrades sobre Formula 1, Afectades Hipoteques, València i la façana marítima, CSU Infancia al Cabanyal. Assamblees i l'Assamblea de Barris el Diumenge.
 
A banda de musics com Miquel Gil, Pau Alabajos, Orxata Sound System, Bausalva i Nel.lo, " Mitrofan y la Burbuja Inmobiliaria", la Xaranga Indignada, La rana Mariana, Banda Locura, Corrupzilla... Balladores de flamenc, "Free Up" i es comptarà  amb l'actuación de Pau Blanco.

Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  7. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  10. Catorze Banderes Negres alerten de la degradació del litoral dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid