Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La campanya de la "xoriçada" treu de polleguera el PSC de Sabadell

El personatge creat per la  CUP de Sabadell es va fer present a la plaça Sant Roc per denunciar la presència de ''xoriços'' a l'Ajuntament. Lacup és un personatge femení que la candidatura independentista ha creat per tal de representar-la allà on calgui denunciar les mancances que té la ciutat. Lacup està fent treure foc als queixals als responsables del PSC.

Els membres del PSC-PSOE, tal i com informa Vilaweb-Sabadell, es van mostrar molt molestos per aquesta campanya. Per aquest motiu persones afins al PSC de Manuel Bustos van increpar les persones que realitzaven la difusió de la campanya, entre els quals els periodistes que cobrien la notícia.

09/05/2011 14:38 Política

Una desena d'integrants de la CUP van realitzar la seva campanya de denúncia la mitja tarda de divendres a la plaça Sant Roc amb un cartell on hi deia ''Falta pa per tants xoriços".

El personatge ideat per la candidatura independentista, la Lacup, de forma còmica, ha volgut irrompre en l'escenari polític. La primera acció va consistir en denunciar la vinculació del Banc Sabadell amb indústria armamentística. Però en la segona acció del Lacup diversos militants del PSC no van encaixar bé la denúncia de  corrupció i nepotisme associada al partit de Manuel Bustos.

El cartell de la CUP, acompanyat d'un parell de safates amb xoriç per repartir entre els ciutadans, va generar la polèmica.

L'alcalde Manuel Bustos, així com el regidor Lluís Monge van manifestar una "gran indignació" per la campanya dels "xoriços". L'acció ha posat de manifest la ràpida associació entre corrupció i els governs del PSC a peu de carrer.

 Els membres de la CUP estaven a una distància d'uns deu metres dels càrrecs del PSC, però tot i així personatges com el secretari de política municipal, Paco Fernández, va mostrar airadament la seva indignació i fins i tot demanar explicacions pujades de to als fotògrafs de Vilaweb de Sabadell. De la mateixa manera, el també ex d'Iniciativa, Joan Saumoy, es va entretenir fotografiant totes i cadascuna de les persones que repartien xoriç a la plaça. Finalment, però, les discussions no van anar a més.

FONT: Vilaweb.cat i CUP de Sabadell

Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  5. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  8. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid