Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
"Re: Re: Re-inauguren" La Rimaia a un lloc sorpresa

Després dels tres desallotjaments patits, la Universitat Lliure La Rimaia ja va anunciar que tornaria, mantenint-se fidels a la consigna "un desallotjament, una altra okupació". Segons expliquen, des del darrer desallotjament han passat l'estiu "en la foscor, treballant de valent i en silenci, aprenent que a vegades és necessari no ser tant visibles i ser més previsores".
 

Malgrat tot, admeten que han volgut parar per intentar digerir tot allò viscut en el primer any de la Rimaia a l'exili, el tercer any de crisi a Barcelona i de l'any zero de les vagues i les lluites. Ara, amb l'inici del nou curs, La Rimaia ataca de nou, i és per això que s'ha establert a un altre edifici que no revelaran fins aquest divendres 17 de setembre.

15/09/2010 13:31 Drets i Llibertats

El divendres realitzaran una cercavila per buscar el nou emplaçament de la Rimaia, hi haurà una presentació i debat i a la nit música i espectacles. La benvinguda a la Rimaia continuarà dissabte, amb tallers, exposicions, dinars popular, torneig de bàsquet, xerrades i música.

Divendres 17-S

Cercavila:

18:30 a Gran Via 550 L1 Urgell

a la recerca de la nova Rimaia!!

20.30 Presentació de la Universitat lliure la Rimaia i Discussió:

Per què fer la guerra a la Universitat?

22:00- 24:00

Música i Espectacles en directe

Dissabte 18-S

Tot el dia Hackaton:

i a partir de les 17:00 : Presentació del projecte Guifi.net i taller de navegació segura i xifratge de comunicacions.

11:00

Esmorzar, Exposició i Biblioteca: intercanvi llibres

14:30 Dinar popular de "luxe"

17:00 Torneig de Bàsquet

19:00 Discussió: Anàlisi de la situació política: Què fer i com fer-ho a Barcelona 2010?

21:00 Hip Hop de Barri

 

Per saber-ne més:

La Rimaia anuncia que tornarà a obrir les portes "ben aviat" 

Dos dies després, tornen a desallotjar la Rimaia 

Els manifestants de La Rimaia ocupen un altre edifici a Gran Via 

La CUP de Barcelona s'oposa "frontalment" al desallotjament de la Universitat Lliure La Rimaia 

Concentració contra el desallotjament de la Rimaia 

Festival solidari amb La Rimaia a la Gran Via de Barcelona per aturar el desallotjament

 

 

 

Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  7. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  8. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  9. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  10. Cal repensar el model sindical
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid