Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El 70% de lectorat, partidari de prohibir els correbous

Un 68,8%de lectores que ha votat l'enquesta setmana de Llibertat.cat després que el Parlament de Catalunya prohibís les curses de braus ha optat per prohibir també els correbous, ja que consideren que "qualsevol espectacle públic o privat on es fa patir o es tortura un animal hauria d'estar prohibit".
 
La pregunta de l'enquesta era "Creus que els correbous també s'haurien de prohibir, tal com ha fet el Parlament de Catalunya amb les curses de braus? Malgrat tot, un elevat nombre de persones ha mostrat dubtes.

27/08/2010 02:42 Drets i Llibertats

Prova d'això és que el 13,8% de votants ha optat per la resposta "No ho sé, però en qualsevol cas els correbous no són un símbol espanyolista".

Per contra, el 17,4% de lectores creu que els correbous no s'haurien perquè el patiment de l'animal no és comparable al de les curses de braus. Consulta els resultats.

bousang Iniciativa Animalista adverteix que "queda molt per fer" arreu dels Països Catalans

Boicotgen a Palma la primera cursa de braus després de la prohibició al Principat

Prou! desmenteix que vulgui prohibir els correbous, que veuen escurçats la seva durada 

L'Anàlisi: Segur que la prohibició de les curses de braus no és una qüestió identitària? 

La Monumental acull una nova cursa de braus enmig de protestes 

Les corregudes de bous, en declivi? 

 

Nova enquesta

Llibertat.cat s'ha anat fent ressò al llarg de tots aquests dies del cas d'Eudald Calvo. Per això aquesta setmana li dediquem l'enquesta preguntant:

"L'independentisme del lliri a la mà se solidaritzarà amb la persecució de l'Esquerra Independentista?"
 
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  7. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  8. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. Les Corts homenatjarà Blanca Serra amb una setmana d’actes sobre el seu compromís polític, lingüístic i independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid