Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Més de mig miler de veïns demanen la dissolució del consistori de Santa Coloma de Gramenet

Més de mig miler de persones van recorrer ahir els carrers de Santa Coloma per demanar la dissolució del consistori
 
La protesta, convocada per la Plataforma per a la Defensa de la Serra de Marina i Can Zam sota el lema "Ja n'hi ha prou! Consistori dissolució!", va comptar amb diverses entitats del teixit associatiu de la ciutat i han recorregut diversos carrers, entre ells l'avinguda Pallaresa, davant de l'edifici Cúbics.

18/06/2010 01:41 Drets i Llibertats

Per la seva banda, Gent de Gramenet s'ha queixat moltes vegades que, a l'equip de govern, continua havent-hi gent lligada a les activitats presumptament delictives de Muñoz i de l'ex-regidor d'Urbanisme i president de l'empresa municipal Gramepark, Manuel Dobarco.

És el cas de Vela i Falcón; tots dos van ser apartats d'aquests càrrecs de responsabilitat, però Núria Parlón els va assignar una altra funció i, per un decret de reorganització signat el dia 11 de maig, Vela va passar a ser assessor de la direcció de Serveis i, Falcón, coordinador de projectes del Gabinet d'Acció.

 

Per saber-ne més:

 

 

 

Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  6. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  7. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  8. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  9. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid