Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Clam contra el desallotjament del Casal Popular de Gràcia

L'Assemblea de Joves, l'Observatori i la Plataforma d'Entitats Juvenils de Gràcia fan una crida a la mobilització aquest dissabte 12 de desembre a les set de la tarda. La plaça del Diamant de la Vila de Gràcia serà l'escenari on començarà la manifestació que recorrerà els carrers de la vila denunciant el desallotjament del Casal Popular de Gràcia.
 
 

11/12/2009 18:20 Drets i Llibertats

 

Al llarg dels seus anys d'existència, el Casal s'ha anat convertint en un punt de trobada, de debat i de reflexió entre els joves i no tant joves de Gràcia i d'arreu. Ha estat un indret des d'on han sorgit iniciatives com la participació en unes festes majors populars, campanyes de solidaritat amb els immigrants, en defensa de l'espai públic, i molts altres projectes amb un mateix vincle comú: la lluita per una Vila de Gràcia justa i participativa.

 

Actualment, el Casal es troba en perill de desnonament, avui s'ha dut a terme el judici-farsa que pretén acabar amb ell. La part actora ha demanat una caució (garantia) de 30.000 euros que ha estat acceptada pel jutge i que és un requisit indispensable per poder comparèixer al judici com a part i defensar-se. D'aquesta manera, avui ha quedat vist per sentència aquest judici que vulnera entre altres el dret a la defensa del Casal.

 

L'intent de desallotjament del Casal Popular de Gràcia s'emmarca en una estratègia policiacojudicial que vol acabar amb els centres socials ocupats i que s'emmarca dins dels canvis que s'estan produint a Gràcia: augment de l'especulació immobiliària, elitització dels comerços, externalització dels serveis públics, etc.

 

Per saber-ne més

 

El nucli de la CUP de Gràcia critica el desallotjament del Casal i pregunta per l'actuaicó de l'ajuntament a la plaça Dones del 36

 

 
 
 
Rànquings
  1. Resistència al Pla de Balasc contra l’especulació urbanística i la destrucció intencionada de l’espai
  2. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  3. La pressió veïnal força l’aturada de les obres de l’Agroparc de Gelida malgrat la desobediència d’Ametller Origen i l’Ajuntament
  4. Mataró: exigeixen la dimissió de la regidora de Cultura
  5. Qui té por de Daniel Cardona?
  6. Som Poble-CUP demana la dimissió de l’alcalde de Sant Martí Vell per la seva col·laboració amb la Fundació Princesa de Girona
  7. Per molts anys Pablo Hasél!, la repressió no podrà silenciar-nos
  8. Sense les Pitiüses, els Països Catalans es buiden de sentit
  9. Una concentració contra l’ampliació de l’aeroport del Prat tanca l’Ecomarxa
  10. UCE de Prada de Conflent: una setmana de reflexió i compromís al peu del Canigó
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid