Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El PSC, el PP i Ciudadanos fan pinya per defensa les "corridas"

El Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC), el dretà Partido Popular (PP) i el partit nacionalista espanyol Ciutadans treballen actualment conjuntament perquè tal que el Parlament Català abandoni la iniciativa legislativa popular d'una llei de prohibició de la corrida a la Catalunya del Sud. Aquesta acció, que aplega la plaça de toros Monumental de Barcelona i la Federació catalana d'associacions taurines, pretén frenar l'actual «amenaça» de prohibició, segons el diputat socialista David Pérez, que porta un intens lobbying amb els diputats. La iniciativa legislativa qüestionada, eixida d'una petició ciutadana, serà examinada a mitjan de desembre pel Parlament de Catalunya, a Barcelona.

17/11/2009 22:12 Cultura
En cas que es votin de totes les esmenes, aquesta iniciativa seria definitivament cancel·lada, però en cas que es rebutgin les esmenes, la mesura anticorrida passarà per la comissió de Medi Ambient del Parlament on serà discutida, abans d'un vot definitiu. Per ara, els partits ERC, amb 21 diputats i ICV, amb 12 diputats, preveuen votar per la llei anticursa de braus , mentre que el PP, amb 14 diputats, i Ciutadans, amb 3 diputats, s'oposen s'oposen rotundament. Els dos grans partits al Parlament català, el centre-dreta CiU, amb 48 diputats, així com el PSC, amb 37 diputats, deixaran llibertat de vot a llurs diputats, segons informa La Clau.net
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  8. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid