Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Programa del 33é Aplec Excursionista dels PPCC

 Hi haurà 15 excursions de muntanya, visites culturals, xarrades i música

Ahir al mig dia s'emetia la primera nota de premsa des de la Fundació Casal Jaume I Valldigna-Safor, que fa els menesters de premsa dins l'amplia comissió  encarregada d'el·laborar les diferents activitats que s'inclouen en l'edició d'enguany, on estan representat els grups muntanyecs convocants: Viarany, Grup d'Esports de Muntanya de Benifairó (GdEMB) i Grup de Muntanya Valldigna (GdMV), així com els ajuntaments amfitrions i diferents entitats valldignenques que hi col·laboren per tal de garantir el voluntariat escaient pel desenvolupament de l'esdeveniment (full d'inscripció-voluntariat)

10/09/2009 00:51 Cultura

L'organització del 33è Aplec Excursionista dels Països Catalans, que es realitzarà a Benifairó i Simat de la Valldigna entre els dies 4 i 8 de desembre, ja té tancat el programa d'activitats de l'aplec.

A més de la quinzena d'excursions preparades, el programa compta amb un seguit de conferències sobre temes de muntanya, comarca i país, diversos concerts, partides de pilota i l'actuació de Xavi Castillo. S'espera que vora un miler de participans passen aquells dies per la Valldigna per pujar al Mondúver o les Creus de Tavernes, per a visitar el monestir de Santa Maria de la Valldigna i la mesquita de la Xara o per apropar-se a Gandia, Sueca, la Murta o el Circ de la Safor.


Aquest serà el primer aplec que es farà a la comarca de la Safor. Anteriorment els aplecs s'havien realitzat a comarques valencianes de l'Alcoià, els Ports o el Comtat i, en diverses ocasions, a la Marina o la Vall d'Albaida, i en altres comarques de fora del País Valencià.

Per saber-ne més:

33è Aplec Excusionista dels Països Catalans a La Valldigna  -Llibertat.cat
Proposen fer el 33è Aplec Excursionista dels Països Catalans a La Valldigna -Llibertat.cat Excursionistes d'arreu del país s'apleguen a Montserrat (32é Aplec) -Llibertat.cat

Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  5. Polèmica a Calonge per la celebració d’una jura de bandera espanyola en via pública
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Del simbolisme a la insubmissió
  8. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  9. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid