Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Espai Jove de la I-CSC presenta la campanya "Jove, treballa en/pel català!"

La presentació de la campanya  "Jove, treballa en/pel català!" tindrà dema a les 19:30h, a la seu de la Intersindical-CSC (C. de Villarroel 45, entresòl), i comptarem amb la presència i suport de Joan Solà, lingüista i Premi d'Honor de les Lletres Catalanes 2009, i Víctor Alexandre, periodista i escriptor. També hi haurà una taula rodona s'explicarà la situació del català actualment per part d'experts i posteriorment s'explicarà les línies de la campanya, així com el diferent material editat.

01/07/2009 09:51 Llengua
Des de l'Espai Jove de la Intersindical-CSC es té el convenciment que l’increment de la taxa de coneixement de la llengua catalana i els avanços aconseguits en els diversos sistemes educatius no acaben d’aconseguir aturar el descens de l'ús del català. En la seva  opinió, això té una relació directa amb la situació diglòssia del món del treball i l’àmbit socioeconòmic. A més a més, tenien el convenciment que la diversitat cultural creixent en tot el territori nacional, fa necessària la utilització d’un idioma comú que creuen que ha de ser el català, per la gran tradició històrica que té nació catalana d’acollida d’altres pobles.
 
És per tot això, que a la IIIa Assemblea Nacional de l'Espai Jove de la Intersindical-CSC, es va aprovar una resolució sobre l'ús del català als centres de treball on ens compromet ien com a organització, a realitzar una campanya per a promoure l'ús del català entre els i les joves i els nous catalanoparlants en l'àmbit laboral.
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La màfia castellana
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  5. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  6. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  7. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  10. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid