Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Excursionistes d'arreu del país s'apleguen a Montserrat

Des d'avui fins  dilluns tindrà lloc el XXXII Aplec Excursionista dels Països Catalans, que per primer cop es farà a Montserrat. Els actes són organitzats pel Club Muntanyenc de Mollet, se centralitzen a Monistrol i inclouen tota mena d'activitats: conferències, audiovisuals, tallers, concerts, animació i, naturalment, sortides diverses per la muntanya, des de passeigs planers fins a rutes d'escalada, vies ferrades o visites culturals. Ara bé, l'Aplec serà inaugurat oficialment demà, a migdia, per l'abat de Montserrat al recinte del monestir, i es clourà el dilluns 8 a les 13.30 h a Monistrol. (programa)

05/12/2008 06:30 Cultura

Entre les moltes sortides programades n'hi ha unes quantes que arribaran a Collbató. Així, els dies 6 i 7 al matí hi ha programada una excursió (que es pot fer a peu o amb autocar) de Monistrol a Collbató per visitar les coves del Salnitre i el taller d'orgues Blancafort, amb dinar al poble o a l'àrea d'esplai de la Salut. El mateix dia 6 hi ha prevista una excursió des del monestir, passant per la Santa Cova i el camí de les Bateries, fins a Collbató, que tornarà a Monistrol tot passant el Llobregat pel pas del Cairat. També dissabte i diumenge al matí es podrà fer un passeig des del monestir fins el conjunt eremític de Sant Joan. I el dilluns 8 al matí es podrà fer la ruta de Collbató al monestir passant per la drecera de Fra Garí, el camí de Santa Caterina, l'ermita de Sant Joan i el pla dels Ocells. 

La inscripció, que costa 7 euros als adults i és gratuïta per a nens fins a 12 anys, dóna dret a descomptes als transports públics de la muntanya i a un menú especial als restaurants adherits.

Rànquings
  1. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  2. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  3. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  4. "Temps de mobilització"
  5. Llengua, cultura i poder
  6. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  7. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  8. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
  9. "Descobreixen" que Jaume Compte i Canelles va néixer l'any 1889 i no el 1897
  10. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid