Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Chacón evita trobar-se amb els joves concentrats a l'Oficina de l'Habitatge de Sabadell

Ahir a la tarda, l'Assemblea per un Habitatge Digne a Sabadell (AHDS) havia convocat una concentració a l'Oficina Municipal d'Habitatge, ja que s'havia anunciat que Carme Chacón faria una roda de premsa acompanyada per l'alcalde de Sabadell, Manuel Bustos. Per evitar una possible escridassada, la roda de premsa es va traslladar, a darrera hora, a Can Llong, on va visitar una promoció de 90 habitatges protegits. 

29/01/2008 12:27 Política
L'AHDS volia aprofitar la presència de la ministra per denunciar les “mancances actuals que s'arrosseguen després de molts anys de polítiques nefastes  d'habitatge públic que no garanteixen a tothom el dret a un habitatge digne que reconeix la mateixa Constitució."
 
La protecció oficial de la promoció Can Llong 3, compta amb 92 pisos que van ser sortejats el maig del 2006, oferint-ne 83 per la venda i 9 per lloguer. Sembla que els nous propietaris rebran les claus properament.
 
Amb aquests promoció, Sabadell és una de les ciutats capdavanteres en construcció de pisos protegits, tot i això la dinàmica del Consistori és potenciar la venda per davant del lloguer, per aquest motiu l’AHDS ha denunciat en un comunicat de premsa que hi ha una “greu mancança d'habitatge públic de lloguer a preus assequibles per les economies actuals”.
 
Demà, al Casal Pere Quart a les 7 de la tarda la Carme Trilla explicarà el Pacte Nacional de l'Habitatge i la Llei d'Habitatge on hi ha el pol.lèmic articulat per l'expropiació de l'ús dels habitatges desocupats. L'Assemblea per un Habitatge Digne hi ha estat convidada.
 
L'Assemblea per un Habitatge Digne de Sabadell assenyala que vol tenir una presència en tots aquests actes per a fer palesa la greu mancança d'habitatge públic de lloguer a preus assequibles a les economies actuals que hi ha a la ciutat. Per això, faran acte de presència en els diferents esdeveniments per tal de fer arribar les demandes i la seva urgent sol.lució per a totes aquelles persones necessitades. 
 
 

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  6. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  9. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid