Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Més de mil cinc-centes persones participen de la manifestació contra el pla Caufec-Porta Barcelona

8.10.07 Dissabte passat a Esplugues de Llobregat, entre mil cinc-centes i dues mil persones van participar a la manifestació contra el Pla Caufec-Porta de Barcelona. La marxa que va sortir de l’ajuntament, va recórrer diferents barris, va passar per les obres i va finalitzar de nou al centre del poble. Després de setze anys d’oposició veïnal al pla, fa dos mesos que es van iniciar les obres d’aquest projecte urbanístic que afecta a la serra de Collserola. Vídeo

08/10/2007 04:06 Territori
A la manifestació on es van repartir fulls informatius i es van penjar cartells i pancartes. Es va cridar “Canya a qui destrossa la muntanya” i es va escridassar als diferents policies locals o autonòmics, antiavalots o de paisà. Es va entrar als mateixos terrenys de les obres. Es va entrar al Caufec Sud (Can Oliveres). Després es va pujar cap a la muntanya a ritme de tambors i amb molta energia i adrenalina. A la part de la muntanya es va fer un berenar i es va aprofitar per explicar a tothom el projecte.
 
Els Mossos d’Esquadra tenien ordres molt clares: només es preocuparien de que aquesta no aturés el tramvia, la Ronda de Dalt i l’autopista. Però pel camí van carregar contra la gent per impedir la penjada d’una pancarta al pont entre La Plana i Can Clota i van enfrontar-se puntualment a manifestants. La policia local es va encarregar d’enregistrar amb vídeo tota la manifestació.
 
Durant la baixada de la muntanya, centenars de persones arrencaven tanques, estaques i la majoria d’elements d’obres que trobaven al seu pas improvisant barricades a la carretera. Una manifestació que recordarem tothom durant molt de temps i sobre tot per a que les properes convocatòries per aturar l’avanç d’aquest projecte siguin encara més massives i actives. Mentrestant s’anima a tothom a que porti a terme les seves accions de desobediència per aturar el pla Caufe.
 
Per saber-ne més:
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  4. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  5. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  6. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  7. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  8. Cal repensar el model sindical
  9. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
  10. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid