Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Badalona demana al ple municipal el nom d'un carrer a Xirinacs

25.09.07 La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Badalona demana al ple que es dediqui el nom d'un carrer a l'ex-senador Lluís Maria Xirinacs "donada la importància de la seva figura tant en la lluita antifranquista i per l'alliberament nacional dels Països Catalans, com per la seva relació amb la nostra ciutat". Recordem que a Manresa i Mataró s'han rebutjat mocions presentades en aquesta direcció per la CUP. Davant d'això a Manresa s'ha generat una iniciativa ciutadana de recollida de signatures. VilaWeb TV estrena avui: "Xirinacs: de l'amnistia a la independència"

25/09/2007 09:37 Política

La CUP de Badalona també presenta un altra moció on demana que l'Ajuntament es posicioni a favor de l'arxivament del cas Jaume Roure per ser un clar atac contra les llibertats d'expressió, manifestació iopinió, així com que convoqui una concentració en suport de l'encausat.

Ara bé, per tal que les propostes de mocions es puguin votar al ple del'Ajuntament han de tenir el suport  per un dels grups municipals amb representació al ple, ja que cap entitat ni organització en pot presentar cap directament. És per això que des de la CUP de Badalona es denuncia un cop més aquest fet i es reclama la modifiació de la normativa departicipació ciutadana per tal de poder avançar cap a una veritable democràcia participativa.

Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  9. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
  10. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid