Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Badalona demana al ple municipal el nom d'un carrer a Xirinacs

25.09.07 La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Badalona demana al ple que es dediqui el nom d'un carrer a l'ex-senador Lluís Maria Xirinacs "donada la importància de la seva figura tant en la lluita antifranquista i per l'alliberament nacional dels Països Catalans, com per la seva relació amb la nostra ciutat". Recordem que a Manresa i Mataró s'han rebutjat mocions presentades en aquesta direcció per la CUP. Davant d'això a Manresa s'ha generat una iniciativa ciutadana de recollida de signatures. VilaWeb TV estrena avui: "Xirinacs: de l'amnistia a la independència"

25/09/2007 09:37 Política

La CUP de Badalona també presenta un altra moció on demana que l'Ajuntament es posicioni a favor de l'arxivament del cas Jaume Roure per ser un clar atac contra les llibertats d'expressió, manifestació iopinió, així com que convoqui una concentració en suport de l'encausat.

Ara bé, per tal que les propostes de mocions es puguin votar al ple del'Ajuntament han de tenir el suport  per un dels grups municipals amb representació al ple, ja que cap entitat ni organització en pot presentar cap directament. És per això que des de la CUP de Badalona es denuncia un cop més aquest fet i es reclama la modifiació de la normativa departicipació ciutadana per tal de poder avançar cap a una veritable democràcia participativa.

Rànquings
  1. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  2. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  3. TV3, instrument d’alienació lingüística i nacional?
  4. El pont de Santa Cristina d’Aro torna a lluir estelades en plena operació retorn
  5. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
  6. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  7. La plataforma en defensa de la R3 denuncia negligència davant les incidències a Rodalies
  8. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  9. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  10. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid