Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Maulets fa una crida per aturar la destrucció de Pollença

"Es carreguen Pollença. I tu, no penses fer-hi res?" Amb aquest lema, Maulets de Mallorca esà duent una campanya de sensibilització per auturar les continues agressions que pateix Paollença i altres indrets de l'Illa. L'organizació de l'Esquerra Independentista constata que aquest darrers anys  les urbanitzacions han anat creixent exponencialment en detriment dels espais naturals. Remarca les urbanitzacions de Gotmar, La Font, Bóquer, el Calvari, entre altres, i considera que aquest creixement urbanístic afavorirà la construcció de dues noves vies de circumval·lació al Port de Pollença. Una d'elles, acabada, ja ha demostrat el veritable motiu: el creixement desmesurat de Bóquer, segons Maulets

16/05/2007 11:00 Política
Destrossenmallnord2 Destrossenmallnord2
En el cas de la segona via – actualment en construcció – veurem, una vegada més, afavorirà el creixement desmesurat del Port cap a zones humides i agrícoles.

Dos altres casos de propera destrucció dels paratges naturals pollencins, són els de Cala Carbó i Formentor. Aquestes zones, recentment, han estat aprovades com a urbanitzables pel Partit Popular i Unió Mallorquina.

Per a Maulets, "Un altre fet a remarcar, és el cinisme polític davant del problema de l'habitatge. Mentre les persones joves no podem accedir a un habitatge en condicions, l'Ajuntament de Pollença es dedica a afavorir i promocionar habitatges de luxe com les del Calvari i Can Porquer."
 
Davant de tot això, des de Maulets volen demanar "I tu, no hi penses fer res?" És per això, que cridam a la societat en general i especialment, a la gent jove, a mobilitzar-se per aturar la destrucció de Pollença. 
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  3. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  4. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  7. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  8. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  9. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  10. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid