Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1995 Nova llei de nacionalitat a Andorra

1995 Nova llei restrictiva de nacionalitat a Andorra

20/09/1995 Tal dia com avui

Els partits polítics andorrans arribaven a un acord en aquesta data sobre la nova llei de nacionalitat, en la qual s'establia un període mínim de 25 anys de residència perquè un estranger pugués obtenir el passaport andorrà.

Fins aleshores només podien optar a la nacionalitat els residents arribats al Principat abans del 1960. La nova llei prohibia la doble nacionalitat i reconeixia el dret dels fills d'estrangers nascuts a Andorra, des del 1975, d'accedir directament a la nacionalitat andorrana. La llei van entrar en vigor el 1996 un cop aprovada pel Tribunal Constitucional andorrà. 

 

Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. Polèmica a Calonge per la celebració d’una jura de bandera espanyola en via pública
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  5. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  6. Del simbolisme a la insubmissió
  7. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  8. La Diada torna a omplir els carrers amb un esperit molt més combatiu
  9. Moció del grup municipal Som Poble en contra la visita de la família reial a Sant Martí Vell
  10. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid