Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1984 Terra Lliure ataca la caserna de la Guàrdia Civil del Perelló

1984 Terra Lliure ataca amb explosius contra la caserna de la Guàrdia Civil del Perelló (Baix Ebre)

28/11/1984 Tal dia com avui
Mapa d'accions de Terra Lliure aparegut a la premsa. Mapa d'accions de Terra Lliure aparegut a la premsa.

En aquesta data l'organització armada Terra Lliure atacava amb explosius la caserna de la Guàrdia Civil del Perelló (Baix Ebre). Només unes setmanes abans, el 27 de setembre, aquesta organització clandestina havia ataca amb explosius la caserna de la Guàrdia Civil a Sant Jaume d'Enveja (Baix Ebre).

El 2 de novembre Terra Lliure havia atacat amb dos artefactes explosius la Delegació de l'lNEM al barri de Sants (Barcelona), i l'oficina de l'INEM de la plaça de Castella (Barcelona).

Anteriorment, en una campanya adreçada contra les forces d'ocupació, el 8 de setembre havia llençat granades amb morter  contra el Govern Civil de Barcelona; el mateix dia aquesta organització realitzava un atac fallit d'una altra granada contra la caserna de la Policia Nacional de la plaça d'Espanya (Barcelona).

Rànquings
  1. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  2. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  4. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  5. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  6. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  7. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  8. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
  9. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  10. Sant Jordi per la Llengua mobilitzarà cinc ciutats sota el crit “És l’hora d’actuar pel futur del català”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid