Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1997 Bombardeigs al sud del Líban

1997 Bombardeigs al sud del Líban

18/08/1997 Tal dia com avui

Les milícies proisraelianes del sud del Líban van bombardejar en aquesta data la ciutat costanera de Sidó, al sud del Líban. Setze projectils estavellaven al centre de la ciutat i causaven almenys nou morts i desenes de ferits entre la població civil.

Hizbul·là responia poc després l'atac amb desenes de projectils Katiuxka contra l'anomenada zona de seguretat sud-libanesa. L'escalada de tensió al sud del Líban contrastava aquells dies amb la situació a Israel, on Netanyahu, satisfet amb la col·laboració  amb Arafat per combatre els actes de violència dissident, decidia desbloquejar el 30% del seu deute envers l'Autoritat Nacional Palestina, deute que es trobava retingut arran del darrer atemptat a Jerusalem, el dia 30 de juliol anterior.

Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid