Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CAL qualifica d'inacceptable la sentència de l'Estatut

L'entitat apel·la a la sobirania del poble català i s'adhereix a la manifestació unitària del proper 10 de juliol a Barcelona.
 
La Coordinadora d’Associacions per la Llengua (CAL) titlla d’”inacceptable” la sentència de l’Estatut emesa ahir per el Tribunal Constitucional, que declara inconstitucionals catorze articles i en reinterpreta vint-i-set més. L’entitat denuncia que el dictamen impedeix, entre d’altres coses, la normalització social del català tenint en compte que no podra ser la llengua “preferent de les administracions públiques i dels mitjans de comunicació públics de Catalunya”.

30/06/2010 00:43 Política
 
L’entitat considera que el dictamen és un nou atac a la sobirania del poble català que avala la seva oposició al text després de les modificacions que va patir en la seva aprovació al Congrés. Amb tot, la CAL s’adhereix a la manifestació unitària convocada per Òmnium el proper 10 de juliol a Barcelona i emplaça la ciutadania a mobilitzar-se en defensa del dret a decidir i de la dignitat de la nació catalana.
 
Per saber-ne més:
 
 
 
Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  4. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  5. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  6. El sindicalisme combatiu convoca una manifestació alternativa per a la vaga general a Barcelona
  7. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  8. Fem Catalunya Nord presentarà el Manifest de Perpinyà coincidint amb la Diada del 7 de novembre
  9. Llibertat.cat, vint anys amb veu pròpia
  10. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid